festassa!le 2018

Ja arriba la fi del curs 2017-18 i amb ella l’última activitat lúdico-social que us proposem des de l’AMPA: la FestaSalle. Serà una jornada per gaudir amb família i entre famílies. Una jornada que no us deixarà indiferents.
Esperem que el que hem preparat sigui del vostre gust i us convidem a participar-hi.

programa d'Activitats

Normativa

• Per davant de tot, es demana respecte per a tot el personal que participa en les activitats, ja siguin nens, pares o personal que dirigeix les activitats, …; i pel propi material que es posa a disposició per portar-les a terme.
  • La Cloenda d’activitats esportives del C.E. La Salle Premià està destinada exclusivament als nens i nenes que durant l’any han format part dels equips en les diferents modalitats que té el club. No és una activitat oberta a tothom.
  • La resta d’activitats estan obertes a tots els alumnes i pares d’alumnes de l’escola.
  • Per participar en els Sopars de fi de curs, s’haurà de fer inscripció prèvia (veure informació a continuació).
Inscripcions

Tot i que l’aforament per fer el sopar d’adults és gran, ens veiem amb la necessitat de limitarho per qüestions logístiques i de seguretat.

Per aquesta raó, el sopar està destinat exclusivament a pares de l’escola, i cada família podrà inscriure un màxim de dos adults (mare i pare). Excepcionalment, en cas de parelles separades, si es dessitja, podran assistir com a acompanyants les noves parelles.

Per tal de garantir que tots els socis de l’AMPA tenen la possibilitat d’inscriure’s, s’obriran dos periodes d’inscripció:

• 31 de maig i 1 de juny de 9 a 10h i de 17 a 18h: Exclussiu per a socis de l’AMPA al corrent del pagament de quotes d’associació amb un cost de 12€ per adult.
  • 7 i 8 de juny de 9 a 10h i de 17 a 18h: Per a la resta de famílies de la escola amb un cost de 15€ per adult.

Totes aquelles famílies en que s’inscrigui com a mínim un adult, tenen garantida la inscripció gratuita de tots els fills/es de la família al Sopar Infantil.

La inscripció s’ha de fer de forma presencial al Cau de l’AMPA en els horaris indicats i amb l’import de la inscripció en efectiu (agraïriem import exacte).

Gracies per la vostra col·laboració