El CAU

Un espai per crear i compartir

"El Cau", històricament havia sigut el local on la Junta de l’AMPA de l’escola feia les seves reunions, ara aquesta junta ha volgut anar més enllà i després d’una remodelació, l’hem reconvertit en l’autèntica seu de l’Associació de Mares i Pares de la Salle Premià.

“El Cau” és un espai modern pensat per que en gaudeixin les famílies de l’escola i el conjunt de la comunitat educativa, un espai per compartir, aprendre i crear, per enfortir encara més la nostra Associació, per seguir acostant les famílies a l’escola.

Aquest nou espai polivalent neix amb la voluntat d’assolir tres objectius principals i un GRAN REPTE:

• Tenir un local propi per l’Associació i gestionat per aquesta que permeti definir-ne els usos sense interferir en el dia a dia de l’escola i de l’edifici principal.

• Millorar l’oferta de serveis i propostes que l’AMPA ofereix a les famílies. En aquest nou espai s’hi podran programar tot tipus d’actes; xerrades, conferències, tallers, cursos, exposicions, concerts, fòrums, presentacions, reunions…

• Enfortir l’associació i consolidar-la, l’AMPA de la Salle està més viva que mai, però per tal que aquest esperit perduri, l’hem de cuidar. Un local propi, ha de facilitar el treball en equip, les trobades de mares i pares, la creació de comissions i en definitiva la possibilitat que les famílies comparteixin i participin en l’apassionant repte de fer de la nostra associació una eina útil per ajudar a construir la millor escola pels nostres fills.

El Cau de l’AMPA” no estarà acabat fins que sigui totalment accessible i per tant, aquest serà el nostre gran REPTE a partir d’ara.

Amb la participació de tota la comunitat engegarem la campanya “enrAMPA’t” per aconseguir els diners necessaris per fer de “El Cau” un espai lliure de barreres!

Pots accedir al calendari d'esdeveniments seguint el següent enllaç: CALENDARI

Activitats ACTUALS

Activitats anteriors 2017-2019